Lydspecialisten er en af danmarks førende forhandlere af high-end Hi-fi & Surround, billede og multirum, og de har været i gamet siden 1992. De sætter meget høj pris på kvalitet, performance, levetid og design. I en skoleopgave, har jeg udviklet en visuel identitet samt et produktkatalog.

Opgaven betod af
Udvikle en ny visuel identitet, som afspejler Lydspecialistens værdier endnu mere klart end før. Og kommunikerer bedere til den ekslusive målgruppe.

Sådan blev det løst
“Meget mere end bare lyd” – Blev Lydspecialistens nye payoff. De har førhen i deres identitet været meget mere fokuseret på højtaleren. Det nye brandmark symbolisere derfor nu lyd og kommunikation. Identiten udtrykker i højere grad mere ekslusivitet og dominans, men forholder sig neutral i farver ift. forhandlingen af de mange forskellige brands. De har nu en identitet som er stærk på alle platforme og med kraftig genkendelighed. 

grafisk-design-caseArtboard-1-copy-2_2-1024×576
grafisk-design-caseArtboard 1 copy 2
grafisk-design-caseArtboard-1_1
grafisk-design-caseArtboard 1 copy 6
grafisk-design-caseArtboard 1 copy 4
grafisk-design-caseArtboard-1-copy
grafisk-design-caseArtboard-1-copy-2_1
grafisk-design-caseArtboard-1-copy-3